2013. november 2., szombat

NOTD-Leopárdos francia

Sziasztok!

Ezt a manit még nyáron készítettem el , de most bukkantam rá a képekre mert már meg is feledkeztem róluk.
Visszasírom a szép hosszú körmeimet... Alapnak egy Lovely Crystal Strenght enyhén rózsaszínes lakkot vittem fel, mert ez egy szép természetes szín és nagyon gyengén fed ahhoz ,hogy egymagában használjak így franciához alapnak szoktam felkenni 1-2 rétegben.


Önmagában is tetszett de valami extrát akartam mellé ezért pontozó és egy neon pink Lora lakk segítségével leopárdmintát festettem rá.


Essence XXXL shine gel look fedőlakkal fixáltam , azt hiszem 4-5 napig bírta. Talán egy hét is lehetett nem nagyon emlékszem.

Fehasznált lakkok:

Essence XXXL shine gel look top coat
Lora 100
Flormar True color 024
Lovely Crystal Strenght lekopott a szám róla.

Ti szeretitek a francia manit?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése