2013. január 9., szerda

GLISS KUR ULTIMATE REPAIR sampon+balzsamTESZT

Mivel régen minden nap vasaltam+lakkoztam a hajamat eléggé töredezett lett és már nem volt semmi fénye ráadásul hullott mint állat.Havonta jártam fodrászhoz és min.4centit kellett vágatni,mert annyira töredezett volt a hajam.Aztán rászoktam arra ,hogy csak minden másnap vasalom ki.Na hát ez is nagy baromság volt hiszen ez is annyira károsította ,hogy ugyanúgy töredezett és hullott mint azelőtt.Aztán elkezdtem növeszteni (14 hónapig fodrász nuku).De rájöttem,hogy attól még,hogy nem megyek fodrászhoz nem lesz 1 év alatt 20méteres hajam.Ezért tavaly November végén elmentem fodrászhoz aki levágta az összes elhalt rész és formára igazította.Erről nem tudok képet hozni,mert nem tetszett egyáltalán és nem készült róla kép.Most van Január 09.-e  és azalatt az 1 év és 2 hónap alatt maximum 3 centivel nőtt többet mint most 1 hónap és 1 hét alatt.Már 2 hét alatt látványosan hosszabb a hajam .Kb. most mellig ér.Már nem vasalom amúgy:D.

Na rátérek a lényegre nem szeretnék senkit sem untatni.
Elsétáltam a Rossmannba és levettem a polcról a 2 terméket:
Swarzkopf GLISS KLUR ULTIMATE hair repair
forrás:google.hu&ebay.com
,,Haja erősen száraz,sérült?Az ÚJ GLISS KUR Sampon most 3-szor több folyékony keratin komplex-szel javítja még az extrém sérüléseket is a haj belsejében és külső felületén.Hajbalzsam használatával együtt a kevesebb hajtöredezésért, az ellenállóbb és fényesebb hajért."
Na én kétszer samponoztam utána a balzsamot használtam.
Eredmény :Enyhén fénylő "Barbie baba műanyaghaj" tapintás... Jobban zsírosodik,mint általában.
Tegnap előtt mostam meg és már 'csimbókokban' van összeállva. Reggel a kifésülés egy rémálom..
Remélem hasznos volt.
puszi:Nyúl^^


1 megjegyzés:

  1. Ebben a termékben én is csalódtam... http://naomiblog123.blogspot.hu/2013/07/schwarzkopf-gliss-kur-hair-repapir.html

    VálaszTörlés