2013. január 5., szombat

A kezdet!

Sziasztok!
Már volt ez előtt 1 beauty blogom,de valamit elrontottam és nem lehetett kommentelni és a címe is bonyolult volt.Így inkább csináltam ezt.Ebben a blogban lesznek tesztek,körmök és szépséggel/egészséggel kapcsolatos posztok.Nagyon remélem,hogy tetszeni fog nektek mivel én még kezdő bloggerina vagyok és nem vagyok túl tapasztalt abban,hogy mit illetve hogy csináljak.Az oldal is azért néz ki ilyen furcsán(:D)...
Hogy ha van neked is ilyesmi blogod kérlek oszd meg,hogy legyen olvasóm.(szánalmas kunyerálásom:"D...)
Igazából zavarban vagyok most azért ilyen össze-vissza ez a poszt:DD...

Nem rendelkezem több száz körömlakkal,eddig 22 van.Nem tudom megengedni magamnak sajnos,hogy minden héten több lakkal térjek ki az üzletből ,mert nincs meg rá a keretem..:S Na felsorolom őket.

Essence colour&go 37 Just rock it!
Essence colour&go 79 Viva la green
Essence colour&go 97 Absolutely blue
Essence colour&go 78 Blue addicted
Essence nail art special effect topper 08 night in vegas (pelyhes fedőlakk)
Essence the twilight saga breaking dawn part2. 01 Jacob's protection
Essence fekete csillámos díszítő lakk(lekopott róla a felirat és a címke)
Kallos cosmetics 215 nude lakk
Rose Nail Nr.46
Rose Nail Nr.58
Miss Sporty check matte
Miss Sporty Nr.0
Lovely color mania 16 (bordó)
Lovely Crsystal Strenght Nr.4
Lovely Crystal Strenght fedőlakk
Lovely Crystal Strenght Nr.132
Butterfly Nails Nr.89
Butterfly Nails Nr.97
Lora Nr.12
Tommy G Nr.2 Nailquake
QN Nr.24

Amit még szeretnék:
Essence colour&go chic reloaded
forrás:google
Essence colour&go party princess
Essence colour&go sparkling waterlily
Essence colour&go L.O.L
Essence nail art special effect topper mr.and mrs. glitter
Catrice :Take it mint
OPI Skyfall Collection
OPI The muppets collection











2 megjegyzés:

  1. OPI The muppets collection a legjobb *_____* az nekem is kéne xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát gyönyörűek na!!:) Csak drága..Mondjuk a minőség általában nem olcsó..:S

      Törlés