2013. január 19., szombat

Vegyes poszt

BOCSI,HOGY NEM ÍRTAM EDDIG!:(
A központi felvételire készültem ,azért nem ....Meg sok dolgom volt és sajnos nem tudtam írni :CC.....
Móni hazajött Cornwall-ból(Anglia) és vele tanultam a matekot meg vásárolgattunk. Múlt szombaton voltunk a Corvinban és bementünk a Tallyba ,de nem vettünk semmit aztán a Müllerben megláttam azt a kis "leárazottcuccosizét" és kb *o*  <--- ilyen fejjel mentem be XD. Hááát.....Az összes cuccot elhoztam volna onnan...De így sem jöttünk ki üres kézzel!!
Szerzeményeim:

Essence Marble Mania lipgloss 01coral whirl -390FT

Essence XXXL nudes lipgloss 01pure beauty -390FT

Essence @holografics.com 02holo berry -390FT

Essence WHOOM! BOOOOMM!! 03you've got the art

Essence colour&go 119boho chic

Essence Fantasia 03Take a ride on pegasus

És 1 Manner keksz:3. Ja és a pultosnő volt olyan édes,hogy megajándékozott 1kuponnal és 1 Essence neszeszerrel.
Aztán azthiszem hétfőn elmentünk a Rossmannba és nem volt semmi akció azokra a dolgokra amik meg fognak szűnni.Mindegy..Nemérdekel:D..Ha nekem kell valami azt úgyis megveszem nem számít,hogy olcsóbb-e vagy sem..
Essence nail art special effect topper 03 hello holo

Essence colour&go 122 chic reloaded

És amikor a WestEndből jöttünk volna ki megláttuk a Flormar pultot és földbegyökerezett a lábunk:D
Hát annyira gyönyörű lakkok vannak ott!!És annyira egyediek..A matt türkiztől(kivánságlistán van) az olyan metálfenyűig ami aranyból lilás kékes színű..Volt a sarkában egy pár polc, amire egy kis papírlap volt kitűzve ezzel a felirattal : 1db körömlakk 475FT ha 2-t veszel akkor megkapod őket 700-ért. Mónitól megkaptam :
Flormar Nr.024-es gyöngyház színű gyönyörűség.
Forrás:lizyartur.blogspot.com A többi lakkot levágtam róla mert csak ez kellett.Pont ezzel lakkozok most:).

Másnap megint elmentünk a Rossmannba és nem bírtam ki...Újabb lakk...
Essence colour&go 105 party princess

Még pár héttel ezelőtt kaptam aputól 1 körömnyomdát 5db sablonnal. Tudta ,hogy nagyon szeretném ezért aranyosan megvette nekem:33333
Hazaértünk és és egyből kipróbáltam.Amennyire lelkes voltam annyira nem sikerült....De  miért?Ez a legegyszerűbb dolog miért pont nekem nem megy?Mindent úgy csináltam ,ahogy a videókban mutatták.Még Apu is megpróbálta.Neki a pálmafa minta pár levele ragadt rá a nyomdára és rápecsételte a körmére xDDD
(Persze utána lemosta) Azért nem sikerült,mert nem Konad körömnyomdás lakkal próbáltam?:S

Remek...Most amikor tenném fel a képeket most nem mutat egyet sem... De a google-ből teszek be.:)

Ha van valami kérdésetek illetve tanácsotok nekem a körömnyomdához akkor írhattok emailt a minibarack@gmail.com-ra



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése