2013. február 5., kedd

Nyereményjáték + Rólam

Sziasztok!
Bocsi ,hogy nem írtam csak nagyon sok dolgom volt és még a gépem is trollkodott velem(:'D).
Trollkodás alatt azt értem,hogy próbáltam feltölteni a képeket minden rendben ment ,aztán amikor tettem volna fel ide akkor pedig nem voltak sehol. 2 USB-vel próbálkoztam és még Aput is segítségül hívtam.Neki is ugyan azt csinálta a gép, kiírta ,hogy a fájlok átmásolása kész és amikor megnéztük akkor meg nem volt sehol...Köszi :S És már 1 hónapja nem tudtam bejegyzést írni mert a monitor is kezdi bemondani az unalmast. Na mindegy most is megpróbálom remélem sikerülni fog.:)
A Január azzal telt,hogy iskolákat nézzek meg tanuljak.Készülni kellett a központi felvételire is.Hát borzasztó lett a matek... Az 50-ből 4 pontot értem el, magyarból pedig 31-et. Múlt héten kellett bejelölni az iskolákat és hálistennek találtam is. Bókay János Humán Szakközépiskola sport tagozata*-*  Itt a link  -> .http://bokaysuli.dyndns.org/page.php?13
Alig várom már,hogy 28.-a legyen , mert akkor lesz a szóbeli .:) Na mindegy hagyjuk a sulit ..

Vasárnap olvastam,hogy NYEREMÉNYJÁTÉK lesz itt -> http://bioarcapolas.blogspot.hu/2013/02/nyerj-2-darab-hologramos-koromlakkot.html#axzz2K3R1igZz
Amúgy is szeretem a nyereményjátékokat, de most 2 Color club holos lakkot lehet nyerni..*-*
Amikor megláttam,hogy 2 holo lakk a nyeremény akkor kb. ilyen fejet vágtam XD ->
Remélem én nyerek >-<. De sok sikert mindenkinek.
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése