2013. február 18., hétfő

Shopping!!:$

Sziasztok!:)

Ma elmentünk anyuval a Rossmannba de most legalább normálisan be tudtam lépni, nemúgy mint múltkor amikor szó szerint beestem az üzletbe.Persze pont akkor volt a legnagyobb tömeg, jellemző.. -.-
Pár lépés után megláttam a natúrszappanokat és nagyon megörültem.Nézegettem őket de nem vettem végül. Ahogy továbbértünk láttam a hajkefés állványt és egyből odamentem , hogy akkor én most találni fogok vaddisznósörte  hajkefét. nemtaláltam :') Utána néztünk sampont , mert már kifogyóban van és megláttam a Syoss-t. Hát persze, hogy anyuval vettünk egy sampont és egy balzsamot:DD.

Sampon : Repair therapy.Intenzív regeneráló ápolás száraz, sérült hajra gazdag, ápoló összetevőket tartalmazó formulája táplálja a hajat, segít megakadályozni a hajtöredezést és mélyen regenerál.

forrás:google
Összetevők:

Balzsam:Volume lift :Tartást ad a hajnak. Speciális formulája megszabadítja a hajat az elnehezítő maradványoktól és a hajtövektől erősíti azt.

forrás:krémmánia

Sajnálom , de mennem kell holnap leírom, hogy milyenek együtt:)
Puszi ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése