2013. február 12., kedd

Szeresd önmagad!

Sokat gondolkozom mostanában arról,hogy hogyan tehetném magam csinosabbá, mit kellene csinálnom ,hogy hízzak egy kicsit.Pár évvel ezelőtt egy kicsit dundi voltam és elhatároztam : LE FOGOK FOGYNI!!
De egész nap ettem.Gondoltam ha egészségesen táplálkozom akkor nem hízok meg.Aha...+8kg
Így voltam 165 centisen 58kg. Ez annyira nem is zavart ,de az már igen ,hogy "esőcsepp" alakom volt:D Nem tudom jobban leírni.Vastag comb nagyobb popsi és has, mell semmi...-.-
Pár hónap múlva 10kg-ot fogytam, egész nap nem ettem semmit.Az arcom beesett, a bordáim kilátszanak a medencecsontommal együtt.Azóta küzdök ezzel.Nem bírok hízni.Inkább fogyok akármit csináltam. Orvosnál is voltam nyáron vettek vért és azt mondták nincsen semmi bajom.A suliban azóta is kapom a beszólásokat , hogy 'csontváz' 'anorexiás' 'pálca testű'. De nem érdekel. Eljutottam arra a pontra, hogy elfogadjam magam olyannak amilyen vagyok! Sovány vagyok!És?Nem tehetek róla ilyen az alkatom.Senki sem tökéletes!
Krisznek (Barátom<3) pár hónapja sírva mondtam, hogy félek azért fogunk majd szakítani mert túl vékony vagyok.Erre ő a legédesebbet választ mondta : Fogd már fel hogy szeretlek!Te vagy a leggyönyörűbb lány az életemben akit valaha láttam!Szerinted majd eldobom a szerelmemet egy másik lányért akinek teszem azt nagyobb melle van?Hülye! Nekem így vagy tökéletes és az is maradsz!!! *-*
És akkor jöttem rá, hogy nem számít hogy hány kiló vagyok milyen alacsony vagy magas akik szeretnek velem maradnak és nem fognak elhagyni amiért van hibám.
Most 55kg vagyok és 170,5 cm.

Valentin nap!
Holnap után itt van a Valentin nap, de én még nem vettem semmit Krisznek.De holnap elmegyek a Rossmannba meg még valahova körülnézni.


Ami a legfontosabb!!!!

Fogadd el magad olyannak amilyen vagy.Ne akarj olyanná válni mint a többiek.Mindenki úgy egyedi ahogy van! Ne akarj elvegyülni a tömegben mint egy szürke egér.. 

rosszakaróknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése