2013. szeptember 25., szerda

Hétfői Haul

Sziasztok!:)
Itt a szeptember és ezzel karöltve a suli is betrollkodta magát az életünkbe.Én egy új iskolába mentem , mert most ballagtam. Hálistennek mindenki rendes ,jól érzem magam Szerelmemmel és a barátokkal.<3
Amilyen szerencsés vagyok hát persze,hogy kiszakadt a cipőm és a táskám..Nem is én lennék ha ez ne történt volna meg..De van ennek egy pozitív oldala is, Apu elvitt vásárolni :D. Na nézzük, hogy mikre tettem szert.

Puma eco ortholite <3
Szerelem volt első látásra .Az egyetlen volt az üzletben ami szép volt és 38as. Nem hiszem el , hogy mindenkinek vagy 35ös vagy 45ös kell:D.... Annyira hihetetlenül kényelmes és puhácska és ááááá.....:D Meg vagyok halva érte..!!Az eredeti ára 23000Ft de le volt árazva 9900FT-ra szóval jól jártam (muhahaa)

És a másik nagy szerelmem a kis iskola-táskám. Egyszerű,letisztult,kifinomult,elegáns,nagy és ezt mindössze 2900FT-ért.Méga  hülyének is megéri!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése