2013. szeptember 25., szerda

Rimmel 60 seconds 450 Sunnydays

Sziasztok!
Ma a legszebb színű citromsárga lakkot hoztam nektek ami nem más, mint a Rimmel 60 seconds 450 Sunnydays . Még a Rossmannban vettem leárazva 399FT-ért egy ugyan ilyen színű Essence szemhéjpúderrel. Nagyon örültem neki, mert nagyon rákattantam a citromsárgára és ez az árnyalat fogott meg a legjobban.Üvegben kicsit vaniliára hajazott felkenve viszont az az élénk citrom.

Azt hittem 2réteg elég lesz..Hát nem.. 3réteget kentem fel és néhány ujjamon még átsejlettek enyhén a körömvégek. Az első réteg elég gyenge, a 2. foltos a 3. már sokkal jobb.. Elég lassan szárad még fél óra után is olyan volt mintha frissen lenne lakkozva és még a szél is nyomot hagyott rajta (:D). Az állaga elég sűrű, finise krémes. Az üvegben látszódnak apró kis csillámok amik felkenve már nem nagyon érvényesülnek. Még jó ,hogy leárazva vettem meg mert ha tudom hogy ilyen pocsék teljes áron tuti elsétálok mellette.
Nektek milyen sárga lakkotok van ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése