2013. szeptember 14., szombat

Őszi körömkihívás 2.-ombre körmök

Sziasztok!
Amikor Manna posztját olvastam még augusztusban , miszerint szeptember 6.-án elkezdődik az Őszi körömkihívás egyből arra gondoltam, hogy erre jelentkeznem kell!:D De amikor megláttam , hogy a második téma az ombre köröm lesz eléggé megijedtem , mert bevallom semmi ötletem nem volt fél órával ezelőttig.
(Akkor kezdtem lakkozni)


Szerdán próbálkoztam a pezsgő-arany-barna kombóval de kudarcba fulladt a tervem.Az elképzelésem egy szép őszies letisztult manikűr volt erre amikor kész lett olyan volt mintha lekakilta volna egy madár :DD  Így hát elkezdtem gondolkodni több variáción , de egyik sem sikerült valami jól. Fél órája viszont "megszállt az ihlet" és készült el ez a mani , remélem tetszeni fog.:)

vaku nélkül


vakuval

Normális fényviszonyok mellett sokkal szebb.Képen valahogy nem jön át. Pedig jobb:D. Napfénynél nem tudok képet csinálni, mert már lement a nap. Remélem tetszik , ha igen írd meg kommentben.:)
 Puszi: Dóri 


2. Őszi ombre

4 megjegyzés:

  1. Az enyém után a Te Ombréd egy Monett festmény :') nagyon tetszik! Nekem ez a kihívás szerintem nem igen ment :) Vagyis nem lett ilyen egyenletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :DD. Hát az ombréval énis netuddmeg mennyit tudtam szarakodni..:D A többieknek mind olyan jó :c....:DD A tiéd is jó lett nekem tetszik.:)

      Törlés
  2. Szerintem Manna és Te viszitek itt a pálmát :) Nekem folyton buborékos lett...:( Én is sokat szenvedtem vele, de a végén olyan lett a vörössel mintha letépték volna a húgom körmeit :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!!!!!!:) Nekem is nagyon sokszor lesz bubis :s

      Törlés