2013. szeptember 28., szombat

Őszi körömkihívás 4. -Gesztenye

Sziasztok!
Vártam már ezt a fordulót , mert nagyon kiváncsi voltam , hogy ki mit hoz ki ebből a témából. Igazából nem nagyon tudtam ,hogy kéne megoldanom de szerintem nem lett rossz.Annyira  ..


Szerintem a többiek jobb munkát végeztek , mint én mondjuk magamat mindig alábecsülöm és ritkán vagyok elégedett.De döntsetek ti.:)

A gyűrűs ujjamon egy gesztenye akart lenni a héjában:D



 Ezt a S-he lakkot használtam .
És végre megvan!!!A várva-várt kis szerelmem!!:3

Miután lepolíroztam a körmömet egy rétegben kentem fel a Sally HansenHars As Nails Nylon+Retinol alap és fedőlakkot. Arra két rétegben jött a S-he 330 sötét csoki barnája, a gesztenye közepét az Essence Nude glam 04 iced lattet használtam a fehér Moyra No.:03-mal.Majd fedőlakként ismét a Sally Hansent kentem fel.

Felhasznált lakkok:
Sally Hansen Hard As Nail Nylon+Retinol alap és fedőlakk
Moyra No.: 03
Essence Nude Glam 04 Iced Latte
S-he : 330


Szerintetek milyen lett?:)





4. Gesztenye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése