2013. szeptember 23., hétfő

Őszi körömkihívás 3.- Szüret

Sziasztok!:)
A szüretről mindenkinek a finom, lédús és ropogós szőlő jut az eszébe és persze az ősz.Emlékszem régen én is vidéken az ovival voltam szüretelni ..:D De nem csak szőlőt, hanem sok más gyümölcsöt is szednek és ezt akartam megörökíteni.

Szerintem eddig ezzel a manival szarakodtam  foglalkoztam a legtöbbet.  A fejemben jobban nézett ki de nembaj így is aranyos lett szerintem. Bár nem nagyon látszik,hogy mi micsoda... Valami őszies alapot akartam de inkább egy szinte áttetsző,rózsaszínes  Lovely lakkot kentem fel egy rétegben, mert úgy gondoltam elvesznének a minták színes alapot. A többiek munkájához képest az enyém egy 9éves szintjén van de én megpróbáltam :D..Nem adtam fel....:D És bocsi amiért eddig húztam-halasztottam ezt a posztot csak Szerelmemmel<3 voltam és sokat is kellett tanulni.Na nem jártatom eddig a számat jöjjenek a képek.

 A mestermű :D

 Sárga alma

 Szilva

 Pirosalma 
És a kedvenc : Hasmenéshez hasonlító körte :D

Felhasznált lakkok:
Lovely Crystal Strenght (?)
Essence colour &go 79 Viva la green
Aden Cherry Queen
Miss Sporty MetalFlip 050?
Maybelline Colorama arany
Maybelline Colorama fekete
Rose Nail 22 Green tea
Lora 12
Essence  XXXL gel-look topcoat


3. Szüret

3 megjegyzés:

  1. Ne HTML-be írtad be a kódot :)
    :) Egyébként jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi , hogy szóltál :D. Csak már olyan fáradt voltam észre sem vettem :)..

      Törlés
    2. Szívesen :)) Múltkor Én is így jártam :))

      Törlés