2013. szeptember 7., szombat

Őszi körömkihívás 1.- Iskolakezdés

Sziasztok!
Már nagyon vártam ,hogy elkezdődjön az Őszi körömkihívás. Egyrészt azért , mert még nem vettem részt ilyenben , másrészt pedig próbálom a legjobbat kihozni magamból. Az első téma az iskolakezdés volt. Ettől féltem a legjobban mert semmi ötletem nem volt...Az témáról  nyilván mindenkinek a ceruza,füzet,szám és betű mintás köröm ugrik be, de én valami újat akartam csinálni , nem a szokásosat.


Nah akkor nem húzom tovább az időt, jöjjenek a képek :

Tudom , nem vagyok valami profi de nekem tetszik. :) A hüvelykujjam lemaradt a képről, őt egy 18-assal díszítettem mert Barátom születésnapja is Szeptemberben, iskolakezdéskor van. A két pálcika ember a barátságot szimbolizálja amit az új suliban kötöttem a lányokkal :)). A szív pedig egyértelműen a szeretet/ szerelem jelképe. Remélem tetszik mindenkinek.
Puszi : Dóri



2 megjegyzés:

  1. Én nagyra értékelem hogy valami eredeti, igazán belülről jövő dolgot akartál nekünk mutatni :) Ismerős az érzés. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm !:) Megpróbálok mindent jól csinálni !:)

    VálaszTörlés