2013. október 10., csütörtök

And that's who I am. 1

Sziasztok! Mindig is tetszettek ezek a képek és sokban magamra ismerte.Általában a blogokon mindig megnézem hogy miket választottak a lányok és úgy gondoltam akkor miért is ne csinálnék én is egy ilyen posztot?
Szeretem a csokis epret
Hát igen a gyengém.A nagy érett édes és lédús eprek nutellával nyami.

Álmodozó vagyok
Egész nap álmodozok , mindenbe bele tudom magam képzelni legyen az egy zene ,film, reklám. 

Hiányzik a nyár

Az biztos is ! Strand,fagyi,napozások,barna bőr,nem kell hat réteg ruha...Nyár , hiányzol gyere vissza hozzám!



Darabokra esnék nélküle.
Ez így igaz ahogy van! Nagyon szeretem Szerelmemet<3 és nem bírnám ki ha vége lenne.



Nem vagyok tökéletes, de elégedett vagyok magammal
Nagyjából elégedett vagyok.Elfogadtam önmagam hisz mindenki olyan amilyen.Ettől különleges minden ember.


Szeretek buborékokat fújni
Naná!:D Ez az a dolog amit sosem lehet megunni. Sok szép színes bubi *-*


Hiszek a happy endekben
Hiszem ,hogy jól alakulnak a dolgok  és az őrangyalkám vigyáz rám :D...


Szeretem a  Kínos-t
Egyik kedvenc sorozatom.Imádom ahogy ki van találva az egész. A szövegek benne az események. Jót lehet rajta nevetni és az ember beleéli magát Jenna szerencsétlenségeibe.


Szeretem a sütiket
Azon dolgok egyike amiért érdemes megszületni :D


Szeretem a fagyit
Csokis,vaníliás,vattacukros,velencei álom,csokis keksz.Akármilyen , jöhet korlátlan mennyiségben


Szeretem a csokit
Mmmm Isteni egy dolog ez is..De nem mindegy,hogy milyen. Az olcsó szekrényízűtől kiráz a hideg.


Mindig éhes vagyok
Egyfolytában:D..Hál'Istennek nem látszik rajtam de mindig eszem.Óránként vagyok éhes...:D


Imáádom a tengerpartot!<3
Amikor csípőig bent vagy a vízben.Érzed a tenger illatát.Becsukod a szemed.A nyugalom, az illatok, az érzés. Fenomenális!


Szeretem a történelmet
Kicsinek régész szerettem volna lenni elég sokat érdeklődtem a régi Egyiptom után.Magával ragadott az egész.:)


Éjszakai blogger vagyok
Nappal nincs időm , mert vagy Szerelmemmel<3 vagy suliban vagyok.Ha meg itthon lennék akkor tanulok. Ezért szoktam este írni.


Mindig fotókat csinálok
Általában lefényképezek mindent legyen az egy gyík a falon(egyik nap ez megtörtént:D) vagy egy furcsa levél.



Szeretem a Simpson családot
Egyik legjobb mese a Family Guy mellett. És a kedvenc jelenetem van a képen : Pókmalaac pókmalaac mily csodás ez a pókmalaaac hálót sző.... :DD


Barátságos vagyok
Szeretek új emberekkel megismerkedni, megbízni, közös dolgokat átélni, nevetni.De sajnos gyakran ez a baj mert sűrűn átvernek, kihasználnak."Szerencsém" volt ismét találni egy ilyen lányt..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése