2013. október 13., vasárnap

Őszi körömkihívás 6.-Gomba

Sziasztok !



Eléggé féltem ettől a témától mert fél órával ezelőttig még semmi ötletem nem volt. Néztem guglin (:D) képeket de semmi ötletem nem volt.Aztán a fejemben megszületett egy kép cuki kis gyilkos galócákról ,fűről.
Nem lett valami jó szerintem , legalábbis nekem nem tetszik. Eléggé ovis rajz jellegű lett...:D




A bőrömről a jóég sem akarta lehozni a lakkot és elég igénytelenül néz ki..:D De legalább kipróbálhattam az új dögöspiros lakkomat a Manhattan&Playboy Redtastic-et . Szerintem nagyon szép színe van , amikor rásüt a nap látszódnak benne az apró piros csillámok.

Felhasznált lakkok :
Moyra No.:03 fehér
Essence colour&go viva la green
Manhattan 004 baba kék
Manhattan&Playboy  03 Redtastic
Sally Hansen Hard As Nails Nylon+Retinol ápoló lakk







6. Gomba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése