2013. október 22., kedd

QN 35~ A gyönyörű de rémes minőségű

Sziasztok!

Még nyáron kaptam kölcsön ezt a gyönyörű QN lakkot amin nem találtam se nevet se számot. Anyósomé ez a szépség , szegényt kifosztom lakkok terén.:D Megláttam a szekrényen és ti is ismeritek az érzést amikor egy ruha vagy valami megtetszik valahol és nem megy ki a fejedből és csak rágondolsz , na pont ilyen volt velem is.Aztán végre amikor kifestettem vele a körmömet földöntúli boldogság fogott el és csak bámultam a körmeimet. Annyira csodálatos , fényes, tökéletes! Ez a szín ..Halvány lila , benne temérdek ezüst csillám inkább ezüstös lilának mondanám kicsit metál beütése van.:D 3 rétegben tökéletesen fed , a színe csodaszép de a tartóssága....Essence XXXL shine geel-look fedőlakkal fixáltam, de így is másnap már kopott volt a vége.. Szóval ennyit erről. Ha valami más , jobb márkának kijönne egy ilyen színű lakkja vagy ha van plíz írjatok kommentet . Köszi előre is.:D



Szerintetek is szép?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése