2013. október 11., péntek

Dm és Moyra Haul

Sziasztok!

A Dm-es és a Moyrás vásárlásom során beszereztem pár must have dolgot ami tényleg egy lány gyűjteményéből sem maradhat ki.Tényleg csak alapdarabok , de nekem nagyon tetszenek.



  • Málnás joghurtos Milka (anyutól kaptam)
  • Moyra No.:03 a tökéletes fehér lakk!
  • Moyra No.:64 neon pink álom.
  • S-he stylezone (?) nagyon szép sötét csokibarna
  • Manhattan Pastell Pretties 004 gyönyörű babakék lakk
  • Sally Hansen Hard As Nails Nylon+Retinol ápoló lakk erről már mindenki ódákat zengett , hát én is kipróbálom.
  • Essence kajal pencil 01 black szemceruza eddig nekem ő a kedvenc szemcerkám 350ért pedig szerintem nagyon megéri.
  • Essence Stay natural concleaner 02 soft sand folyékony korrektor . nem vagyok hófehér de hogy még ez is barnább mint a bőröm..
  • Essence get BIG! lashes triple black& waterproof mascara . amennyire elsőre nem tetszett most imádom. oda vagyok érte. hatalmas szempillákat csinál és dúsít is ezerrel. 749ért marha jó vétel volt.:)


Nektek meg van valamelyik dolog?:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése