2013. október 7., hétfő

Őszi körömkihívás 5- Kedvenc őszi szín

Sziasztok! Bocsi ,hogy így elkéstem ezzel a poszttal de engem is utolért a betegség + Szerelmemmel voltam hétvégén és összebújtunk satöbbi:D... Meg ugye új suli és bele kellett rázódnunk elég gyorsan a 8-9 órákba. Hazaérek és konkrétan hulla vagyok. És hétvégén még tanulnom is kellett mert elég sok új tantárgy van (csecsemő gondozás,pszichológia,egészséges ember gondozás,kommunikáció,orvosi latin,elsősegély) mert egészségügyis suliba járok...:D Na de nem térek el a témától, ilyenkor a nem csak a ruhatáram , de a körmeim is a barnás-vöröses árnyalatot szeretik. és ezt a manin is láthatjátok.


Valami különlegeset akartam csinálni és nem csak felkenni teszem azt egy lila lakkot azt jó napot. Ezért a mutató és a gyűrűs ujjamon celluxos technikát alkalmaztam.A pontokat pedig pontozóval vittem fel.






Nektek hogy tetszik?:) 

Felhasznált lakkok :
Moyra No.:03
Aden Cherry Queen
S-he stylezone (?)
Sally Hansen Hard As Nails Nylon+Retinol Ápoló lakk






5. Kedvenc őszi szín