2013. október 22., kedd

NOTD -Miss Sporty Metal Flip Aurora Borealis 030

Sziasztok!
Ma egy Glamour napi szerzeménnyel készültem amire már megjelenése óta fájt  a fogam de valahogy nem tudom hogy de nem vettem meg. Nagyon érdekes színe van. Az üvegben is észrevehető, de a körmökön még jobban látszik a duokróm hatás. Az alapszín szürkéskék és ahogy esik rá a fény úgy változik zölddé majd lilává. Dmes kuponnal 315 forintba került a 625 helyett. Én az eredeti árat sokallom a Miss Sporty lakkokért nem tudom miért emelik mindig..Nem valami tartósak és egyik lakk sem valami nagy durranás..







Igazi kaméleon ez a lakk , nem lehet befotózni milyen színe van  eredetileg . Szerintem ilyen kis tündéres vagy sellős szín.:) Imádom! Szerelmes lettem ebbe a lakkba !! 

Az Angeldesign77.blogspot.hu-n megtaláltam az eredeti színt : 



Nektek ,hogy tetszik ez a lakk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése